2014年12月12日 星期五

【預訂】★2015新春福袋[日本直送]

我地只收取"代購費"!!
(各牌子及大人細路都有,可詢問其他牌子,謝謝!!)

【價錢計法】
總額=10800 yen +日本本土運費(free)+國際運費(自費)+可面交/香港運費(如需郵寄就自費)+代購$??

國際SAL便(14日):
(個人自費)假設你的福袋是2kg,你需要付的運費約$110左右(因跟我d貨一齊走哦~)
**最底消費約$110左右

這是因每個福袋的重量都不同,而且現在也不知道重量是多少,所以國際運費會待我地收貨後再向你收取的!!希望大家可以叫多d朋友黎訂埋其他福袋,一齊share運費^^,當然都會夾埋其他客人一齊送,人數多貨量重就轉為國際航空AIR便(3-6日)!!,

(國際運費:再唔明可pm我詢問~)

【截數日】隨時開團,視乎夾單數量

留意番:不設退貨!!

如有興趣請大家PM我,謝謝!!~
Order :
Facebook專頁(whiskybb) :

Instagram用戶名 : whiskybbhouse

Email : whiskybb28@gmail.com



























2015 snidel福袋 
呢個牌子好受歡迎,係就快D訂喇~
Free SIZE


earth music & ecology 2015 lucky bag "Natural"
【SIZE 】S
























earth music & ecology 2015 lucky bag "Natural"
【SIZE 】S



GRL Happy Bag 3777 yen
【SIZE 】M/L
























GRL Happy Bag 7999 yen
【SIZE 】M/L


















★MERCURYDUO 2015新春福袋

【包括】
Outer and knit, skirt(4 points)
(SIZE可再問我~)





















★MERCURYDUO 2015新春福袋 

【包括】
Outer and knit, skirt(4 points)
(SIZE可再問我~)
























★SLY 2015新春福袋

SLY 網址:http://sly.jp/home/

【包括】
outer and tops, packed popular items a total of 10 points to 15 points

【選擇】
S multi
M multi

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言,我們會盡快覆你~~